Mungkinkah ::

segala kesedihan akan di akhiri dengan kegembiraan
segala penderitaan di akhiri dengan kebahagiaan
segala kejahatan diakhiri dengan kebaikan ??

Carian anda??

Mengenaliku..

Aku dilahirkan oleh ibundaku di Ipoh, Perak. Oleh kerana ayahandaku telah bersara dari pekerjaannya lantas kami pun kembali ke Kedah.. Di negeri jelapang padi inilah aku membesar sebagai pu3. Aku tidak kesunyian kerana mempunyai kakak dan abang. Mahligai ibunda dan ayahandalah tempat yang teristimewa dan banyak kenangannya.

Kini pu3 telah dewasa dan telah mempunyai 4 cahaya mata. Seorang 2 puteri dan 2 putera. Namun Allah lebih menyayangi puteraku. Kini tinggallah aku bersama 2 puteri dan seorang putera. Aku kini menetap di Kedah di negeri tempat aku membesar..

Anakku yang sulung kini berumur 8 tahun, bijak, petah berkata-kata dan pemalu. Anakkku yang kedua berumur 6 tahun, aktif, pintar dan nakal. Anakku yang keempat pula masih kecil lagi baru berumur 6 bulan. Tanpa kehadiran mereka pasti suramlah hidup ini.

Buat kalian, terima kasih kerana sudi melawatku di blog yang tak seberapa ini. Blog ini hanya mengisahkan suka dukaku dan anak-anak.. Sekadar luahan rasa..

Saturday, April 23, 2011

Wajah -wajah si comelku..


Dalam sedar x sedarkan.. Amanai Insyirah dah pun masuk 6 bulan, Adriana dah 8 tahun, Afiq dah 6 tahun.. Memmm cepat anak2 ni membesarkan. Aku puas melihat anak2 ni membesar didepan mata. Sakit, jatuh, gaduh dan macam2 lagilah.. semua di depan mataku. Alhamdulilah.. Semua ni kurniaan ALLAH. Tq Allah..

Kakak dan Afiq dah boleh diharapkan. Kalau suruh tengokkan adik tu dah pandai. Amani pun bukan main suka klau abang n kakaknya main dengan dia.. Tersengih jee.. Sekarang dah pandai gelak mengekek.. MM nak tido pun susah.. tahan mata sebab nak main. Kalau kat umah mmm de la dalam 15 min kut dia tido pastu.. bgn nak main la apa lgi.. Amani dan 8 kg huhu kami semua dah x larat nak dukung. pakat sakit pinggang.. Abah lagi la.. kalau dukung amani mm jap g penat la.. Sian Abah.. Amani suka sgt kalau Wan dia dukung, hmm nak manja ngan sapa lagi kan..

Diorg kata anak aku yang ke 4 ni.. Lain sikit.. lain mcmana tu.. Kata org yang aku jumpa la.. cthnya makcik pakcik aku la.. Amani nie cam muka akak aku.. Kak INA. macam anak dia.. Si amani ni putih gebu n boleh tahan big size dari anak2 aku yang lain.. Hehhe apa la.. camna la bleh p ikut muka akak aku tuh.. Agaknya masa aku ngandung tu ingat dia kot.. hehhe.. Apa pun x kisah la..