Mungkinkah ::

segala kesedihan akan di akhiri dengan kegembiraan
segala penderitaan di akhiri dengan kebahagiaan
segala kejahatan diakhiri dengan kebaikan ??

Carian anda??

Mengenaliku..

Aku dilahirkan oleh ibundaku di Ipoh, Perak. Oleh kerana ayahandaku telah bersara dari pekerjaannya lantas kami pun kembali ke Kedah.. Di negeri jelapang padi inilah aku membesar sebagai pu3. Aku tidak kesunyian kerana mempunyai kakak dan abang. Mahligai ibunda dan ayahandalah tempat yang teristimewa dan banyak kenangannya.

Kini pu3 telah dewasa dan telah mempunyai 4 cahaya mata. Seorang 2 puteri dan 2 putera. Namun Allah lebih menyayangi puteraku. Kini tinggallah aku bersama 2 puteri dan seorang putera. Aku kini menetap di Kedah di negeri tempat aku membesar..

Anakku yang sulung kini berumur 8 tahun, bijak, petah berkata-kata dan pemalu. Anakkku yang kedua berumur 6 tahun, aktif, pintar dan nakal. Anakku yang keempat pula masih kecil lagi baru berumur 6 bulan. Tanpa kehadiran mereka pasti suramlah hidup ini.

Buat kalian, terima kasih kerana sudi melawatku di blog yang tak seberapa ini. Blog ini hanya mengisahkan suka dukaku dan anak-anak.. Sekadar luahan rasa..

Tuesday, August 3, 2010

@ jitra with my lovely kids

Alhamdulillah, aku tiba di jitra, kdah pada sabtu. Lega dan gmbiranya dpt balik my hometown. Tmptku membesar dan byk kenangan. Anak2 bersamaku itu yg pasti. Syukur sgt pd allah perjalanan kami lancar dan tiada mslah. Terima kasih pada shbtku, Wana yg membantu mbawa kereta. Kalau harapkan kudrat ku sampai rasanya, terima kasih buat ijan, mama, abah, ina dan abg khairi yg byk membantu dlm perjalanan ini. Letih perjalanan tu msih blum hilang tapi aku gembira dan anak2 pun begitu. Aku ingin lupakan apa yg tlah berlaku. Berharap kami kan tabah mghadapi semua ne. Ini yg terbaik. Esk kakak akan ke sekolah baru, harap semuanya ok. Anakku rajinlah blajar hanya itula hrta dunia yg dpt ibu berikan. Ibu sayang anak2 ibu. Mudhan hidup di sini akan jd lebih baik. Lebih tenang dan lebih bahagia. Ingin ku lupakan saja penderitaan yg penah tjadi. I.allah dengan izinnya aku akan lupakan..

1 comment:

  1. insha-allah mudah2an semuanya akan baik2 di sana kak:).. kami kat sini sentiasa doakan. jgn lupa kami kat sini!:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya, sudilah kiranya mmeberi sebarang komen.