Mungkinkah ::

segala kesedihan akan di akhiri dengan kegembiraan
segala penderitaan di akhiri dengan kebahagiaan
segala kejahatan diakhiri dengan kebaikan ??

Carian anda??

Mengenaliku..

Aku dilahirkan oleh ibundaku di Ipoh, Perak. Oleh kerana ayahandaku telah bersara dari pekerjaannya lantas kami pun kembali ke Kedah.. Di negeri jelapang padi inilah aku membesar sebagai pu3. Aku tidak kesunyian kerana mempunyai kakak dan abang. Mahligai ibunda dan ayahandalah tempat yang teristimewa dan banyak kenangannya.

Kini pu3 telah dewasa dan telah mempunyai 4 cahaya mata. Seorang 2 puteri dan 2 putera. Namun Allah lebih menyayangi puteraku. Kini tinggallah aku bersama 2 puteri dan seorang putera. Aku kini menetap di Kedah di negeri tempat aku membesar..

Anakku yang sulung kini berumur 8 tahun, bijak, petah berkata-kata dan pemalu. Anakkku yang kedua berumur 6 tahun, aktif, pintar dan nakal. Anakku yang keempat pula masih kecil lagi baru berumur 6 bulan. Tanpa kehadiran mereka pasti suramlah hidup ini.

Buat kalian, terima kasih kerana sudi melawatku di blog yang tak seberapa ini. Blog ini hanya mengisahkan suka dukaku dan anak-anak.. Sekadar luahan rasa..

Thursday, September 3, 2009

PC baru..

Seronoknya, semua dah dapat pc baru. Kali ni pc yang dibekalkan storagenya besar. Kalau tak salah aku 500Gb. Macam2 la boleh diletakkan. Nak kata laju tak la laju sangat, Skrin pc pun dah lain. Lebar la pulak. Puas la ngadap pc nie ari2. Ada yang kata cam tv plasma. Hari nie distrubute pc2  lagi. masih ada lagi yang berbaki. Esok la sambung, vendor dah balik ada hal katanya. 
Aku pun dah tukar kedudukan posisi kat pejabat. Saja tukar 'fengshui kata kawan2ku. Penat juga la.. walaupun aku tak de angkat pc2 nie, tapi dok tunggu vendor pasang n ambik detail2 yang diperlukan memenatkan juga ye.. Mm mungkinkah ianya hanya alasan aku? Daripada interview yang aku buat, ramai kawan2 bagitau pc baru nie banyak problemnya.. aii pc baru pun prob. ke.. Entah la.. biarla juruteknik yang tengok aku bukan mahir sangat dalam bab2 teknikal nie. Petang nie ada meeting dalam kui 3.00. Mata aku dah kuyu nie. Harap sekejap je la.

Agak2 dapat tak bonus tahn nie.. Fuh.. aku harap sangat dapat la bonus. Persiapan raya langsung aku tak buat lagi. Mulanya rasa macam tak nak je sambut raya tahun nie. Bukan pe, dulu aku berangan2 raya kali nie kami akan jadi berlima. Tapi tak apalah, kami tetap berlima dalam hati dan juga dimana2. Ku harapkan Ammar sentiasa bahagia disana. Hmm, yang paling utama anak2 aku yang dua orang nie, akan ku gagahi juga lengkapkan persiapan buat mereka. Raya nie paling meriah budak2 la, kalau kita nie yang dah besar tak berapa la sangat. dulu masa budak2, time raya dalam fikiran tu  nak duit raya ngan main bunga api. Bestnya.. he..hee kadang2 anak2 aku main  aku pun sertai sekali saja mengimbau kenangan lalu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya, sudilah kiranya mmeberi sebarang komen.