Mungkinkah ::

segala kesedihan akan di akhiri dengan kegembiraan
segala penderitaan di akhiri dengan kebahagiaan
segala kejahatan diakhiri dengan kebaikan ??

Carian anda??

Mengenaliku..

Aku dilahirkan oleh ibundaku di Ipoh, Perak. Oleh kerana ayahandaku telah bersara dari pekerjaannya lantas kami pun kembali ke Kedah.. Di negeri jelapang padi inilah aku membesar sebagai pu3. Aku tidak kesunyian kerana mempunyai kakak dan abang. Mahligai ibunda dan ayahandalah tempat yang teristimewa dan banyak kenangannya.

Kini pu3 telah dewasa dan telah mempunyai 4 cahaya mata. Seorang 2 puteri dan 2 putera. Namun Allah lebih menyayangi puteraku. Kini tinggallah aku bersama 2 puteri dan seorang putera. Aku kini menetap di Kedah di negeri tempat aku membesar..

Anakku yang sulung kini berumur 8 tahun, bijak, petah berkata-kata dan pemalu. Anakkku yang kedua berumur 6 tahun, aktif, pintar dan nakal. Anakku yang keempat pula masih kecil lagi baru berumur 6 bulan. Tanpa kehadiran mereka pasti suramlah hidup ini.

Buat kalian, terima kasih kerana sudi melawatku di blog yang tak seberapa ini. Blog ini hanya mengisahkan suka dukaku dan anak-anak.. Sekadar luahan rasa..

Saturday, October 13, 2012

kami berempat

Published with Blogger-droid v2.0.8

Friday, April 13, 2012

my amani

my bb dh besar... dh msuk 1 thn 6 bln. mmm keletah dia mkin maju.. dah pndai buat 2-3 ayat.. nakal juga.. pndai menyakat n buat mimik muka.. mngarah abg n kakak dia buat mcm2. Alhamdulilah.. mereka semua membesar di depan mataku.. mudahan kebahagiaan ini berkekalan selamanya.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sunday, April 1, 2012

anak2 ku syg

Luv u..


anak2 dh semakin membesar.. ya allah kuatkan semangat dan permudahkanlah dalam mendidik anak2 ini menjadi insan yg mulia.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Saturday, March 3, 2012

holiday @ langkawi

Ne gmbr masa kami.p jalan2 cuti.buln 12 kat langkawi. De mesy. Kat sana so bwa anak2 p jlan2. Tp bb debok.tu kna tinggal sbb x de sapa nk jga.. Rindu gak kt bb sbb x pnh tinggal. Alhamdulilah percutian kmi ramai yg bntu dr mula hingga akhir. Rezeki ank2.


Published with Blogger-droid v2.0.4

pic

Published with Blogger-droid v2.0.4
Kakak n afiq.. Main.hedgehog

Saturday, February 25, 2012

our new pet: hedgehog

Kami dah ada haiwan baru.. 3 ekor hedgehog ni diberi oleh kanwanku utk ank2. Semua hneapy dok main ngn hedgehogne syok juga de bnda nk belek2.. Tapi pets ni tajam mcm duri lndak. Kira mcm lndak kecik la. amani pun kemainnak pegang. Siap sepak cm bola lg.. Pets ni bila dia tkut boleh gulung cmbola. Heee lum jinak spenuhnya. Tp klu main slalu jinak la.. Nie gmbr..

Sunday, February 5, 2012

alhamdulilah

Syukur padamu ya allah. Kerana memberikan rezeki ini buatku dan anak anakku.